PRODEJNÍ PRAVIDLA

– PRODEJNÍ PRAVIDLA –

alukola24.cz

§1

OBECNÁ USTANOVENÍ

Tento předpis platí pro smlouvy o prodeji na dálku uzavřené s Alukola24.cz značkou společnosti Bramco Piotr Przybyła, ul. 1 Maja 137, 44-340 Godów, DIČ: 647-210-28-34 (dále jen “Prodávající”), které se týkají zboží aktuálně k dispozici u Prodávajícího v současné prodejní nabídce, zejména hliníkových kol a příslušenství k kolům.

Tento předpis stanovuje podmínky, za jakých Prodávající uskutečňuje prodej prostřednictvím dálkových komunikačních prostředků, zejména pomocí internetového obchodu alukola24.cz, e-mailu a telefonických hovorů.

§2

DEFINICE

INTERNETOVÝ OBCHOD – internetový obchod provozovaný Prodávajícím pod internetovou doménou alukola24.cz.

ZÁKAZNÍK – fyzická osoba nebo právnická osoba, která objednala zboží v internetovém obchodě a je spotřebitelem nebo nemá status spotřebitele.

SPOTŘEBITEL – Zákazník, který je fyzickou osobou a uzavřel smlouvu o prodeji prostřednictvím prostředků dálkové komunikace za účelem ne přímo souvisejícím s jeho obchodní či profesionální činností.

REGULAMIN – tento regulín platný v každé smlouvě o prodeji uzavřené prostřednictvím internetového obchodu.

ZBOŽÍ – pohyblivá věc nabízená Prodávajícím prostřednictvím internetového obchodu.

OBJEDNÁVKA – prohlášení vůle k nákupu Zboží, které Zákazník podal prostřednictvím vzdáleného elektronického formuláře v internetovém obchodu, stejně tak jako prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky, způsobem umožňujícím Prodávajícímu identifikovat Zákazníka a Zboží předmětem Smlouvy o Prodeji, místo jeho převzetí nebo dodání a formu platby ceny za Zboží.

§3

ZÁVAZNÁ DOHODA

Informace týkající se jednotlivých Zboží umístěných v internetovém obchodě nejsou nabídkou prodeje ve smyslu právních předpisů a je třeba je považovat za pozvání k uzavření smlouvy v souladu s článkem 71 Občanského zákoníku.

Ceny uvedené vedle Zboží v internetovém obchodě jsou uvedeny v korunách českých a obsahují DPH.

Zboží, které je aktuálně prodáváno Prodávajícím, je z výroby nové a nemá žádné výrobní ani právní vady. V případě prodeje použitého nebo poškozeného zboží bude Prodávající umístit tuto informaci do popisu Zboží spolu s uvedením rozdílů vůči novému Zboží.

Objednávky mohou být provedeny prostřednictvím formuláře na webové stránce, elektronickou poštou nebo telefonickým hovorem s pracovníkem Prodávajícího.

V případě objednávky provedené elektronickou poštou je požadováno od Kupujícího uvedení svého jména a příjmení, adresy, adresy pro doručení Zboží, telefonního čísla, vybraného způsobu platby, přesného názvu a čísla Zboží nebo odkazu (hypertextového odkazu) na informace o Zboží na webové stránce.

V případě, že Kupujícím je Spotřebitel, po provedení objednávky během telefonického hovoru s pracovníkem Prodávajícího je nutné ji potvrdit prostřednictvím elektronické pošty nebo formou textové zprávy (SMS). Pro tento účel Prodávající zašle Spotřebiteli na zadané údaje zprávu obsahující podrobnosti objednávky.

Objednávka se považuje za uskutečněnou po potvrzení spotřebitelem detalů objednávky prostřednictvím zpětné zprávy.

Po uskutečnění objednávky získá kupující na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce potvrzovací zprávu o uskutečnění objednávky a uzavření kupní smlouvy.

§4

PLATBA A DODÁNÍ

Při objednávání si zákazník vybere způsob platby za zboží. Platba ceny může nastat formou předem – převodem na účet před dodáním zboží („PŘEDEM“) nebo na dobírku, tj. hotově kurýrovi při převzetí zboží („NA DOBÍRKU“).

Dodání zboží nastává prostřednictvím kurýrní společnosti.

Odeslání zboží nastává během 1-3 pracovních dnů od zaúčtování finančních prostředků na firemním účtu při Předem nebo v případě odeslání na Dobírku, od provedení nákupu. V výjimečných situacích se tento čas může prodloužit až na 10 dní.

Po převzetí zásilky je zákazník povinen zkontrolovat, zda nebyla poškozena během přepravy. Vnější obal by měl být neporušený (např. řezaný, atd.). V případě zjištění poškození obalu, tuto skutečnost je nutné ihned ohlásit kurýrní společnosti. Kurýr pak má povinnost sepsat protokol škody, který opravňuje k podání reklamace vůči kurýrní společnosti.

Každá zásilka je pojištěna.

Všechny nesrovnalosti týkající se shody dodávky s objednávkou je nutné bezodkladně ohlásit po převzetí zboží.

V případě chyby při balení balíků prodávající hradí náklady na dodání špatně zabaleného zboží kupujícímu a na návrat. Náklady na opětovné dodání správně zabaleného zboží jsou nákladem na běžných podmínkách pro kupujícího.

§5

PRAVIDLA MONTÁŽE KOL

V případě zakoupení kol Kupující je povinen vybrat si je podle parametrů katalogu výrobce. Pokud bylo auto upraveno výfukovými součástmi, blacharskými opravami nebo je to limitovaná verze modelu auta, což vede k nemožnosti montáže kol se standardními parametry pro daný model auta, Prodávající nenese odpovědnost za nákup Kupujícím nevhodných kol.

Montáž kol by měla být provedena odbornou osobou nebo specializovaným závodem zabývajícím se profesionálně těmito službami. Prodávající nenese odpovědnost za špatnou montáž kol a vzniklé škody nebo jiné negativní důsledky.

Před instalací pneumatik na kola je Kupující povinen pečlivě zkontrolovat, zda nakoupená kola nekolidují s jinými součástmi podvozku nebo nevyčnívají z obrysu vozu.

Před montáží je Kupující také povinen zkontrolovat, zda všechna kola jsou stejné velikosti, zda mají stejný rozteč otvorů pro šrouby, ET montáž a centrovací otvor.

Po ujetí 50-100 km od montáže kol je nutné utáhnout šrouby/matice připevňující kola.

 

V případě ztráty zásilky, která vznikla zaviněním třetích stran, prodávající si vyhrazuje 28 pracovních dní na vysvětlení situace, včetně podání reklamace na dopravní společnost a jejího projednání.

Doklad o nákupu (paragon / faktura VAT), Regulamin a záruční list s montážní a uživatelskou příručkou se vždy nacházejí v průhledné obálce na vnější straně balení zásilky.

§6

KVALITNÍ ZÁRUKA

Záruka na kvalitu hliníkových kol prodávaných Prodávajícím je poskytována na dobu 24 měsíců, včetně 12 měsíců na lak, počítaje od data nákupu. Doba záruky na ostatní zboží, které je pokryto zárukou, je vždy uvedena Prodávajícím v popisu zboží na internetových stránkách.

Reklamace se podává okamžikem doručení reklamovaného zboží Prodávajícímu na jeho adresu: Bramco Piotr Przybyła ul. 1 Maja 137 44-340 Godów, spolu s kartou záruky, dokladem o nákupu a dopisem obsahujícím popis stížností podepsaný Kupujícím („REKLAMACE”).

Reklamace bude vyřízena do 14 dnů od jejího podání. Prodávající, v případě uznání reklamace, písemně informuje Kupujícího o způsobu a termínu jejího vyřízení. Pokud bude reklamace z důvodu její nedůvodnosti zamítnuta, Prodávající odešle reklamované zboží spolu s dopisem vysvětlujícím důvody odmítnutí na adresu Kupujícího ve zmíněném termínu.

Záruka nezahrnuje poškození způsobená vnějšími faktory, jako jsou: mechanické poškození, znečištění, nesprávné používání nebo obsluha nesouhlasící s doporučeními výrobce uvedenými v návodu k instalaci a používání, který byl obdržen spolu s zbožím, použití nesprávných spotřebních materiálů a také používání nesouhlasící s určením.

Chromové a leštěné disky nejsou určeny pro použití v zimním období, protože chemikálie a sůl používaná k odmrazování silnic mohou poškodit nátěr. Pokud Kupující nedodrží tyto pokyny, Prodávající nenese odpovědnost za škody vzniklé v důsledku těchto poškození.

Záruka se nevztahuje na neautorizované opravy výrobku, použití během provozu šroubů / matice jiných než doporučených Prodávajícím, konstrukční změny nebo použití výrobku v rozporu s jeho účelem.

Záruka se nevztahuje na : víčka, nálepky, středové kroužky, ventilky, šrouby a matice.

Prodávající nemá povinnost dodávat Kupujícímu náhradní výrobek během reklamačního řízení.

Záruka platí pouze pro výrobky zakoupené Kupujícím na území Česka, Slovenska a Polska.

§7

ODCHODENÍ OD SMLOUVY (VRÁCENÍ ZBOŽÍ)

Zakoupené zboží není vratné, s výjimkou situací popsaných v odst. 2 níže.

Kupující, který je spotřebitelem, má právo odstoupit od smlouvy a vrátit zakoupené zboží bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů počítaných od dne převzetí zásilky. Odstoupení od smlouvy nastává podle pravidel vyplývajících z předpisů zákona z dne 30. května 2014 o právech spotřebitele (Sb. 2014, č. 827 s úpravou).

Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy uvedené v odst. 2 výše nevzniká v situaci, kdy:

Spotřebitel je v souvislosti s nákupem zboží povinen zaplatit částku nepřesahující 50 PLN (slovy: padesát polských zlotých),

smlouva o prodeji byla uzavřena formou veřejné dražby, tj. Aukce Allegro s licitací,

Zbožím jsou věci, které po dodání, kvůli své povaze, trvale spojeny s jinými věcmi.

Pro odstoupení od smlouvy musí spotřebitel učinit prohlášení o odstoupení od smlouvy v papírové formě („PROHLÁŠENÍ O ODSTOUPENÍ“) a poslat ho Prodávajícímu poštou na jeho adresu: Bramco Piotr Przybyła, ul. 1 Maja 137, 44-340 Godów.

Pro zachování lhůty uvedené v odst. 2 výše stačí odeslání Prohlášení o odstoupení před jeho uplynutím.

Vyhlášení o odstoupení by mělo obsahovat alespoň označení, že spotřebitel odstupuje od smlouvy o prodeji zboží, název zboží, číslo dokumentu o nákupu, datum uzavření smlouvy o prodeji, datum převzetí zboží, jméno a příjmení spotřebitele, adresu spotřebitele, číslo bankovního účtu spotřebitele pro vrácení ceny za zboží, podpis spotřebitele a datum podání vyhlášení. Spotřebitel může také využít vzoru vyhlášení o odstoupení, který tvoří přílohu č. 1 k řádu. STÁHNOUT VZOR VYHLÁŠENÍ

Po podání vyhlášení o odstoupení má spotřebitel povinnost neprodleně vrátit zboží prodejci, nicméně ne později než 14 dnů od odstoupení od smlouvy. K dosažení tohoto termínu stačí poslat zboží na adresu prodejce uvedenou v § 1 odst. 1 řádu, před jeho uplynutím. Nerespektování tohoto termínu opravňuje prodejce k odmítnutí přijetí zboží zpět.

Spotřebitel hradí přímé náklady na vrácení zboží, odpovídající nákladům na doručení zboží prodávajícímu nebo na odeslání vráceného zboží poštou nebo kurýrem nebo jiným způsobem, který si vybere spotřebitel. Zboží poslané na dobírku nebude přijato, což se týká jeho vrácení spotřebiteli.

Zboží by mělo být dodáno prodávajícímu nebo posláno ve stavu kompletním v originálním obalu spolu s kompletním příslušenstvím a doklady obdrženými od prodávajícího při převzetí zboží. V případě zboží s vyšší hodnotou prodávající doporučuje spotřebiteli pojistit zásilku.

Spotřebitel nese odpovědnost za snížení hodnoty věci, které vyplývají z jejího použití způsobem, který přesahuje nutné pro stanovení charakteru, vlastností a funkce zboží. Při hodnocení snížení hodnoty zboží prodávající bral v úvahu stav zboží v okamžiku obdržení zásilky od spotřebitele.

V případě, že zbožím jsou automobilové kola, za způsob použití, který přesahuje nutné pro stanovení charakteru, vlastností a funkce zboží, se považuje montáž pneumatik na kolech, a tím více jejich montáž v vozidle a další použití. V případě, že prodávající zjistí takový způsob použití vráceného zboží, má právo snížit částku tvořící cenu zboží podléhající vrácení o částku odpovídající ztrátě hodnoty zboží způsobené výše uvedeným způsobem používání zboží spotřebitelem. Plnohodnotným zbožím, za které spotřebitel bude mít právo na vrácení plné ceny zboží, tedy budou pouze ty kola, na která nebyly namontovány pneumatiky.

Po obdržení vráceného zboží a ověření v souvislosti s poškozením a známkami použití prodávající vrátí částku představující cenu zboží do 14 dnů na účet spotřebitele uvedený v prohlášení o odstoupení. V případě nutnosti vrácení prostředků za transakci provedenou klientem platební kartou prodávající provede vrácení na účet banky přiřazený k platební kartě objednatele.

Pokud si spotřebitel při nákupu zboží vybral způsob dodání na dobírku, který je jiný než nejlevnější běžný způsob dodání nabízený prodávajícím (zdarma při předběžném platbě), částka představující cenu zboží podléhající vrácení nezahrnuje dodatečné náklady na dodání zaplacené spotřebitelem kvůli volbě dodání na dobírku.

Kola vyrobená na míru pro klienta se nevracejí.

§8

ZÁSADY OCHRANY SOUKROMÍ

Prodávající zpracovává osobní údaje zákazníků pouze k realizaci a obsluze objednávky a uzavřené kupní smlouvy.

Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné, nicméně jejich absence vylučuje možnost objednávky a jejího plnění.

Při objednávání nebo registraci na internetových stránkách zákazník vyjadřuje souhlas s przetwarzáním svých osobních údajů.

Zákazník podle zákona z 29. srpna 1997 o ochraně osobních údajů má právo na přístup k obsahu svých údajů a jejich opravu, kontrolu zpracování svých osobních údajů a požadovat jejich odstranění.

§9

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

V otázkách, které nejsou řešeny tímto pravidlem, se uplatňují předpisy občanského zákoníku a jiných konkrétních zákonů.

Toto pravidlo nevyloučí ani neomezuje žádná práva Kupujícího, který je Spotřebitelem, která mu přísluší v souladu s nezbytně platnými právními předpisy. Pokud budou ustanovení Pravidla v rozporu s nezbytně platnými právními předpisy, které poskytují určitá práva Spotřebitelům, mají přednost nezbytně platné právní předpisy.

Toto pravidlo je k dispozici pro všechny Kupující v elektronické verzi na internetové stránce.